Jak schudłam 10 KG? I Co jem w ciagu dnia 🍊LOW CARB I KETO



Witamy u TheSertlers!!! Dzisiaj pokaże wam co jemy w ciagu dnia aby chudnąć.

🚨🚨🚨 SUBSKRYBUJ NASZ KANAL ZEBY BYC NA BIEZACO 🚨🚨🚨


Instagram: https://www.instagram.com/THESERTLERS/


W tym filmie zobaczycie przykładowe dania, które gotuje dla siebie i Adama.

Od Stycznia schudłam 10 kilogramów a Adam ponad 15 kilogramów. Jeszcze troszkę nam brakuje do docelowej wagi ale tym razem długotrwały efekt jest dla nas najważniejszy i nie zależy nam żeby poszło szybko ale skutecznie.


Nie jestem specjalista, wszystko co pokazuje jest dostosowane do naszych potrzeb i działa dla nas. Jeżeli myślisz o zmianie odżywiania polecam skonsultować sie z profesjonalista, który pomoże dostosować dietę do Twoich personalnych potrzeb.


Kanał The Domestic Geek: https://www.youtube.com/watch?v=gbAF0vBHRis


Sos Stir Fry:

1/2 kubka sosu sojowego

1/2 kubka rosołu z kurczaka lub wody

1-2 łyżki stołowe maki kukurydzianej

1 łyżka stołowa posiekanego czosnku

1 łyżka stołowa posiekanego imbiru

1 łyżka stołowa brązowego cukru

1 łyżka stołowa oleju z oliwek

1 łyżka stołowa octu ryżowego

1/2 łyżeczka oleju sezamowego (opcjonalnie)

***WSZYSTKO RAZEM WYMIESZAĆ


Nasz kanal jest kanalem rodzinnym, na ktorym dzielimy sie z wami naszym zyciem codziennym w USA.


Zapraszamy do ogladania!


#foodbook #whatieatinaday #dietalowcarb #odchudzanie

Jak schudłam 10 KG? I Co jem w ciagu dnia 🍊LOW CARB I KETO Jak schudłam 10 KG? I Co jem w ciagu dnia 🍊LOW CARB I KETO Reviewed by ADM on abril 29, 2021 Rating: 5

Nenhum comentário:

Tecnologia do Blogger.